does she?

2013



Godmorgon.
Igår så när jag kom så hade inte stefan sovit på två dygn och satt bara bunden vid datorn.
Så spelade lite zombie road trip sedan så satte jag mig ner med en hungrig mage bredvid Blomman och käkade en tunnbröds macka och lite lakrits.
efter en stund så kom ju stefan och somnade liggandes vid mina ben och hade min kudde som rumpa xD
Lite mysigt faktiskt.
jag och blomman var vaken ett tag och såg ''Lost'' sedan så snackade vi också en stund.
vid 13 avsnittet så somnade jag halvliggandes utanför soffan med stefan som tog hela, så tog chansen medans han sov och la mig lite halvt på honom med benen. han sover ju som en stock :D
 
Nu måste jag fixa en ny ringsignal eftersom när jag lämnade in telefonen försvann allting... sög ju.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?