you are only alive because it's illegal to kill you

2013



Hej och godmorgon.
Igår var en riktigt tuff dag faktiskt men vi sov ut idag för att slippa vara vaken om dagarna och leva på nätterna istället.
Vid 10 tiden igår var jag vaken och väckte stefan någon stund efter det, då käkade vi frukost och burman kom hit och vi mötte upp stefans mamma och mormor. 
Närmare runt 2-3 tiden så for jag och stefan hem igen, och la oss bara i sängen ett tag. På en stund kom Piggy och Burman och då for dom till Hörnefors igen och jag stannade hemma och tog tag i mitt rum. Nu är det iaf lite städat iaf. Med hög musik och mycket ilska så gick det bra. 
Men det går över på ett tag, det ska jag se till.
men till idag, ska fixa håret på Lotta på ett tag sedan ska jag försöka ta upp stefan ur sängen och dra en sväng på bubblan. Måste även införskaffa mig en ny kamera laddare snart pga Hanna som slarvade bort min. Det är riktigt surt. :/
Inte billigt direkt. Men vidare till dagen, vi myser ikväll och imorgon ska jag jobba istället för idag. Hoppas jag får ihop lite pengar så jag verkligen kan gå på Vännäs dagarna en sväng i helgen och köpa en ny djurmössa pga katter som förstört min :(








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?