Slut på höstlovet

2013



Hej, jag har haft ganska slö men ändå fullspäckad helg.
En bild ifrån dom 19000 sms som finns emellan mig och stefan, det här var då i slutet av september trorjag. bara stefan som har kvar allihopa så taget ifrån hans teflon:]
 
I torsdags så shoppade jag alltiing till halloween och var med kompisar. Det gick bra men gick runt överallt i hela stan hela dagen och var förbannad för jag hittade inte ett skit. Men kvällen slutade ändå bra. Vid sex-tiden så kom pappa, johanna,eric och farmor och vi satt å åt familjemiddag hela drösen. Riktigt härligt att ha känslan av en stor familj igen. 
Men när klockan började gå så kom Ylva å Sture-P hem till oss som skulle dra på Lokal med Tula. Och det sjukaste var att min bror och Sture-P gick i samma klass så vi satt och var chockade över det ett tag.. Men ha-ha.
Ylva är tulas kompis från Kiruna som är ursprungligen ifrån Island och hon skulle sova hos oss så jag gjorde dom äran att maka mig ifrån mitt rum och sprang till tåget till hörnefors. 
Då hade marken blivit jätteisig vilket var riktigt irreterande och jag flög typ fram som bambi. 
När jag väl tagit mig på tåget så kom jag ju på att mitt uppdrag var att ta bussen direkt till Stefan å väcka honom och inte till resecentrum men tåget går bara till resecentrum så det sög. Då smsa jag hans mamma som jobbar ganska nära där osv. så hon hämtade mig vid kvart i nio och skjutsade mig hem till dom.
Stefan sov som en stock så jag väckte honom. Han och hans dåliga dygn. Icket bra. Men fick upp han och han tryckte i sig en burgare sedan var jag jätteuttråkad för att jag hade lämnat datorn hemma för tula och ylva att dunka musik med. Så gjorde inte så mycket mer än att se tv och titta när stefan spela.
 
 
 
fredagen så vaknade jag vid tio och lämnade bebe i sängen och sprang till en buss innan 12 och köpte en gloria till halloween, och träffade även och snacka med Julia och andre som nog var lika taggade på kvällen som jag. 
Jag drog hem och försökte sova en stund men gick inte så bra så jag bad mamma hjälpa mig med sminket ochså sedan kom madde hem till mig och vi fick skjuts hem till Julia.
Då fixade allihopa sig och vi inväntade Felix, Emelie, Tim, Georgo, Bella osv. Och när dom väl kommit började vi med maten och så.
MEd mat i magen och så, då började Julia öppna några presenter och jag stod för bilder emot slutet av kvällen. Tog kort när alla spelade beer pong och filmade lite och så, så får se vad jag lägger ut här på bloggen sedan. haha.. 
Men hade en lyckad kväll, och vi blev utkörda allihopa när julias mamma ville ha frid och fröjd hemma hos henne så då drog vi och åt nattkäk och jag tog bussen 01:20 till Hörnefors för att sova med bebe.
I degernäs klev Lisa och Ida på bussen så pratade lite med dom och klev av bussen illamående som fan för någon spydde på bussen så det luktade som fan. Fyfan, kontrollera erat drickande!!!!!
menmen, så kramade bebe och duschade av mig och bara mös mig ner i hans säng.
 
lördagen så gjorde vi verkligen inte mycket, Lars-eriks barn-barn kom och så. så det var barn springande överallt så vi klev upp och gjorde inte så mycket. Käkade asgod middag. Stefans mamma är mästerkock!
Valde därför att stanna och vara med stefan en kväll till och det gjorde jag rätt i även om tula skulle hem nästa morgon, men det var värt det... älskar dig syster ändå.
menmen, därefter hände det inte så mycket..
Hade ju tagit mitt ps3 hem till Stefan så satt och spela något Björn spel som var askul. Funderar på att köpa det på ps3 store. HAHAHA. NAUGHTY BEAR IN PARADISE!!.
Underbart.
Men när jag och stefan varit ute en stund så gick vi för att sova vid 2 tiden och han spelade en stund och det smällde i en dörr på nedervåningen.. Och jag sa till honom och frågade vad det var, och då tog han av sig hörlurarna och då bankade det igen. Och den här gången var det ännu högre. Vi blev skiträdda och ringde Johan för att kolla om det var han som ville komma in lr något för han hade inte varit hemma tidigare men icket. Sedan hörde jag 2-3 trappsteg och då skällde Max till så då väckte vi stefans mamma och kollade igenom hela lägenheten men hittade ingenting. Så vi gick och la oss igen och hade egna åsikter om vad det var. Men läskigt var det garanterat.. Kunde knappt somna.
 
Söndagen: JAg tog det lugnt och bärde mig av hem och tittade på The vampire diaries och såg även den nya filmen After earth med jaden och will smith. 
JAg tycker den inte var så märkvärdig men ändå värd att se. Så se den.
Jag är ett stort fan av Will Smith så bara därför var den en höjdare för mig helt enkelt! Men gick även och la mig hos mami för sov inget bra alls på mitt rum.
 
Och idag då, klev upp vid åtta någon gång för att göra mig klar för skoldagen nu. 
Gick och träffade Emelie på folketshus och sedan så drog vi till skolan på svenskan och var astaggade på subway. Men såklart så blev det inget subway idag för matkorten skulle man lämna in.. DET SÖG.
Så vi gick till Droskan och jag åt Tortellini osv. Var asgott ändå men fick bara ont i magen och var inte alls hungrig. 
Efter det hade vi teater och ba lekte runt och hade det allmänt skoj faktiskt. Och därefter hade vi dans. Men inga lärare men har fått en uppgift att vi ska göra egna danser med olika rörelseord dvs snurra, springa, rulla osv.
och då skojjade jag angelina och emelie till det med ''The Fox''. En riktig jävla höjdare XD. Men jag tycker vi lyckades riktigt bra. Haha och efter det drog jag bara hem och såg nya The walking dead och nu äter jag bara godis och väntar på att mamma ska komma hem med nerdrogad katt ifrån veterinären. Men vi HÖRS!
 
Som slut på detta inlägg vill jag tacka människor som står för sanningen och rättvisa och det som är rätt här i livet. Som ställer sig upp och låter inte dom som straffar någon i onödan gå ostraffat själva. TACK 
 
obs: lägger in bilderna ifrån Julias fest när jag hämtat kameran hos hon:]] hörs
obs 2: funderar på att skaffa lösenord på bloggen för att vill inte ha en parasit som läser min blogg.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?