Nike Givenchy

2014



Men herregud... längst åt höger.
Jag satt just och kikade runt lite och såg dessa ''sneakers''.. Herregud.. Enligt mitt tycke var det inte direkt några snygga shoes, men vissa kanske tycker det och då är det helt upp till dom!:D så om någon har dem vill jag inte dra någon över en kant eller så, men jag skulle inte kalla det där sneakers!
 
Hade bara tänkt dra ett snabbinlägg! Har haft mke att göra i veckan inför london nästa fredag, och så. Hade matteprov i tisdags som jag klarade galant!:D sedan hade jag även en tripp till och köpte ett till par linser. Ska även berätta att imorgon så ska jag fara och hämta våra halloween dräkter! är så sjukt-taggad och jag hoppas och bönar och ber att dom är helt perfekta! wihi! annars blir det plan B. Menmen, ska byta om nu för cheer ikv! så vi hörs lite senare! kramkram!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?