trött som en lemur

2014



Hejhej, idag har varit en jävligt seg dag. 
Igår så flyttade vi allting ifrån lägenheten, eller iallafall det behövliga till Teg, för vi ska bo där nu ett bra tag. Möglet visade sig att inte vara något farligt mögel men jag har iaf fått exem i ansiktet som kliar som satan. FEtt jävla drygt. 
Men vaknade ganska tidigt imorse och blev tvungen att cykla till skolan faktiskt. Det var svinkallt när jag även glömde mina vantar och var tvungen att gå över E4a bron. Menmen, jag fick cykla i ishalkan resten av vägen men är man en krigare så är man :D
Iallafall då hade jag matte och gjorde klart all matte vi ska göra tills efter lovet. Så det var riktigt skönt att ajg för en gångsskull ligger i förväg. Det känns faktiskt riktigt bra. Menmen, glömde även matkortet så drog hem till Angelina på lunchen och satt där en stund innan jag drog vidare till skolan och snackade med Tim en stund. Men nu har vi iallafall sista lektionen och denna dagen har varti så jävla långdryg och helt åt helvete. känns asdrygt med inga hål och gå ifrån 8.25-16.00. 
Men är helt död nu.. Och vill bara sova... Så ska typ hem snart å sova.. måste ju cykla oxå!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?