Senaste dagarna på detta år PLUS NYÅR

2015



Hej! 
NYÅR: Det började med att jag låg och sov hur länge som helst och Stefan klev upp som tuppen. Så vi degade hela dagen sedan när han gick och la sig så fixade jag mig. Hade på mig en glittrig topp och ett par nya jeans. Sedan så kom Rasmus G hit och var med oss medans vi lagade mat. Vi gjorde svingod mat och satt verkligen bra i magen. Sedan så kom Oscar, Spencer, Filip, Viktor, Patte, Hanna, appe, Tom, Malin osvosv hit och vi hade det riktigt trevligt. Lite beerpong och mys fram till 20 i tolv kanske. Då drog vi in till stan och mitt i folkmassan så såg jag alla gamla vänner och hur många som helst. Så man kramades och sprang och försökte hålla ihop och vid tolv slaget så fick jag en kyss av samma kille 3 nyår's i rad. Plus att malin fick en liten puss:) 
Efter det så träffade jag natalie linnea olivia vid SF och snackade ett tag med dom. Men sedan så gick jag hem för att jag blev riktigt trött.. man är ju så energisk på tolv slaget så när det slagit tolv blir man trött... :p så jag började gå hem lite snurrig och trött. Kom hem och sedan var det bara lite små saker men inget mer än så.
 
Dagen efter mådde man som man förtjänade kan jag verkligen säga... 
 
I lördags(dvs igår) Så var jag i Holmsund med tjejgänget och hade myskväll. Vi var hemma hos ida och pratade och spelade beerpong tills hennes kille kom hem. Då så drog vi hem till någon Albin och spelade lite där och hade det allmänt trevligt. Var en riktigt behövlig kväll men jag och julia stapplade hem till henne och gjorde toast. Och snackade om att det var ostigt! vi hade cheddar ost och vanlig ost i mängder. Satan så gott det var.
 
Och imorse när jag vaknade var jag bara trött inge mer än så faktiskt. men har degat hela dagen och städat och så.
Nu ska jag surfa vidare så hörs vi. Ska försöka blogga lite oftare:)








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?